yang lalu lalang je

Followers

ATTENTION !!

LoOk.. I enjoy my life when it gives me sumthing to be happy for .I don't give a FUCK about sadness!
When it comes I cry and scream, but I don't show it and I usually know how to be emotionally strong!
Why can't people just be themselves man or man don't try to impress other people by being sOmeone you no your not. I love people around me,as long as theylove me toO . I do care about people, but I caremostly about myself. I don't mind being critised .
I am no one's pet and i'll never be One!!!!!

July 17, 2011

CHEF rosman ^^ , ayah masak memang SUPERB !

AYAH: weyh korang , besok nak masak ape ney?
ANAK2:entah lhaa ayah , tak tau nak makan ape lhaa !
AYAH: senang citer TAK PAYAH makan lhaa besok ! **ayat fade-up


BESOK pagi pagi , aku bangun jer *11.00 pm :) HAHA , itu jam pagi aku lhaa . oke aku memang terok ! haha , tido pon berkerohhhh :) serious ney . PENGAKUAN berani mati kan :D . hidong aku ney tak sudah2 keje bersin jer , ** RESDUNG sejak azali lagy , gini lhaa gayenyerr . lepak jap kadd lua , comel comel pulak buah DURIAN kat depan ruma aku , erkk , dengan tak gosok gigi , terus aku pelahap buah buah yang comel tu . dapadd pulak geng yang kaki kuadd pelahap kan . KAKLONG jangan nak sentap oke ^_^ .

dah setengah jam berlalu , aku lhaa paling tahan lama MENATAP durian tadi :) perot aku da mule rase pedih pedih manje neyh , arghhhh , tak bole ! memang kene berhenti lhaa namoak gayenyerr , dalam pada aku tgh bungkus2 buah durian , aku terhidu satu bau dari dapor ! sah , , AYAH tengah masak kadd dapor tu ! oke lagi sekali aku memang terok kan , sebab biarkan ayah terkapai2 memasak di dapor , BAHAHHAAH .aku tak lhaa kejam terlampau , ade jugak lhaa jenguk2 kat blakang tadi , WALLAWEYHH , sup tulang lhaa gilerr ! memang HANTU laa yg makan jap g kan :P ,

aku ade lhaa tolong2 kupas bawang2 untuk ramuan sup tu ! cili api jang dikira lhaa berape batang aku bubuh kan , HAHA ! PEDAS adalah kegilaan ku , , yeahhh ** over lhaa ,kejap lagy kene BUASIR jangan nak menyesal lhaa kan . ni lhaa hasil SUP TULANG ayah :D











No comments:

Post a Comment