yang lalu lalang je

Followers

ATTENTION !!

LoOk.. I enjoy my life when it gives me sumthing to be happy for .I don't give a FUCK about sadness!
When it comes I cry and scream, but I don't show it and I usually know how to be emotionally strong!
Why can't people just be themselves man or man don't try to impress other people by being sOmeone you no your not. I love people around me,as long as theylove me toO . I do care about people, but I caremostly about myself. I don't mind being critised .
I am no one's pet and i'll never be One!!!!!

July 17, 2011

sebok nak pegy WEDDING ! kamo bilenyerr lagy ?

Dalam 2 minggu lepas lhaa , akak sepupu aku yang sorang ney baru jer buad GRAND WEDDING buad kali ke dua :) ! alhamdulillah , cepat betol jodoh cik kak tu sampai .dahlhaa HENSEM , macam ahli bina badan doe , ketol sane sini :) ** ini pengakuan datang dari hati oke .
sumpah ! bagi aku , ia satu WEDDING yang memang grand lhaa ! theme PINKY ! dah sume benda aku pandang kaler merah jambu jer . cik kak pulak tym tu dah macam baby doll BARBIE , serious . tak tipu neyh .

aku memang suka datang wedding orang ney , paling suka wedding KAUM PAPAT sendiri lhaa , bak kate sorang nenek kat dapor "eh , kaw ney sepupu budak yang kawen tu kan ? haa nak makan ,makan lhaa , ayam berempah ade ,rendang ade , tak cukop kat khemah depan tu , kaw datang jer cini amik kat dapor neyh , alaa ! bukan orang laen pon , sedare kaw jugak :) " YES2 nenek jgn bimbang nek , saya takkan teragak2 menceroboh dapur jap lagy , HAHAH .

1 jam kemudian !! tik tok , tik tok , datang seorang menyape blakang aku , " woi mok , orang laen sume makan dah , kaw da makan ke ? haishh orang sebok KAWEN sana sini , kaw bile lagy ? " ohhh , ,MAKNGAH rupanya ! so tak heran lhaa , sekali SEBIJIK aku kene sound tepek tady , mulot makngah memang teramat lancang ! dari dulu aku da tau . aku jawab "sabo lhaa makngah , tengah servey HOTEL paling mahal yang ade kat MALAYSIA ney , nak buad wedding katt situ lhaa :D , dengan penuh meluat makngah memandang aku . ** alaa affair laa makngah , mulot i pon lancang jugak .









WEDDING ci kak tu theme dye PINK , yang kak nab ney pakai kaler OREN pasal ape ?
memang lari theme lhaa kaw !** saje nak tayang baju raye last year .mybe baju raye this year lagi TAK HENGATT kowdd :P








No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger