yang lalu lalang je

Followers

ATTENTION !!

LoOk.. I enjoy my life when it gives me sumthing to be happy for .I don't give a FUCK about sadness!
When it comes I cry and scream, but I don't show it and I usually know how to be emotionally strong!
Why can't people just be themselves man or man don't try to impress other people by being sOmeone you no your not. I love people around me,as long as theylove me toO . I do care about people, but I caremostly about myself. I don't mind being critised .
I am no one's pet and i'll never be One!!!!!

March 28, 2011

J O B + chill


ACTUALY ney the second job aku buad tym weekend ! ade nampak macam SUCI tak ? haha . serba putih . biase la kalo dah masok HOTEL 5 bintang . penampilan nak kene jaga . SELEKEH2 are not aloud ! haha , weyh , tym niyh sebenarnya aku memang tak nak join oke . nak tau asal ? hmm . kaki niy buad palat . saket teramat sangat ! erghh POKET MONEY punya pasal . aku redah weyh . haha ! naseb tym niy function BUFFET ! so takde lar kaki aku niy menjerit2 tak tahan saket . haha .




LOOSER ! gaya tersendiri . skema kan aku ?





aku memang suka laa smile gedik cmniyh . memang aku
SUKA !*oke bole kutuk sekarang !


COMEL ?haruslaa :)



kawan :)

2 comments:

Powered By Blogger