yang lalu lalang je

Followers

ATTENTION !!

LoOk.. I enjoy my life when it gives me sumthing to be happy for .I don't give a FUCK about sadness!
When it comes I cry and scream, but I don't show it and I usually know how to be emotionally strong!
Why can't people just be themselves man or man don't try to impress other people by being sOmeone you no your not. I love people around me,as long as theylove me toO . I do care about people, but I caremostly about myself. I don't mind being critised .
I am no one's pet and i'll never be One!!!!!

February 22, 2011

dulu dulu saya dan kamu ***

22 FEB ! ala , ape ada pada tarikh neyh kan ?hari ini hari SELASA ,dan GENAP laa 100 HARI SAYA berkawan dengan kamu ! saya yakin kamu takkan bukak page blog saya neyh laa . HAHA ! saya disini , kamu jauh kat sana . macamana nak wish kan ? so wish kat sini saja . "nak taknak kamu kena percaya yang saya masih ingat tarikh kita mula2 "BERJABAT TANGAN " ! eh2 ingt lagi kan dulu dulu . . saya dan kamu .......


:::I SAW U ,u ALSO can SAW me :::

haha kamu bangun sure lambat kan , bangun2 mesti LAPO ! nak jumpe saya , bagi text satu pon saya tak reply ! kamu naik tingkat 3 , teriak2 nama saya macam niy "yanaaa .. oooo yana ! kua laa kejap . " saya jengah kat lua tingkap bilik , nampak kamu tercungap2 . tergelak2 saya . DAN bile mase kamu yang balas dendam , satu hari saya tak nampak kamu ! nak jumpa laa kan , make a call dulu , tak answer , berpuluh2 kali ! haishhh , tak bole jadi , saya niy naek laa tingkat 1 , ketok2 pintu yang kamu SEWA tuh , (kalau bole bagi roboh ) ,kamu bukak je pintu , saya pulak teriak kat kamu " HOY2 membuta tak hingat ,pukol bape da niy , hish pegi mandi laa " nak malu? memang taklaa , haha kamu kan tak reti malu :P , kire affair laa kan . !

:::YEAY , kamu ade talent . SAYA ponnn !:::

"YANA .. jum ekot saya lepak kat taman nak ?" ! nak je saya cakap mcmniy , " eh2 sebelum2 niy ade ke awak ajak saya tak pernah ikot ? pantang menolak , tarik muka ! conform " haha . elok laaa , saya dan kamu jadi tarikan ENDON2 yg lepak kt taman tu same ! erghhhh . asal tak reti duduk diam ? lompat sane , lompat sini ! hee , SHOW OFF kat saya laaa niy . oke silakan ! tapi saya seronok tgok gelagat kamu cmtuh . haha . now meh duk sini sebelah saya diam2 , dengar saya bercerita ! cepat2 .. :) . memang laa kamu duduk diam kan , dah penat , sempot2 buat stunt tadi ! haha .

:::JELESkan saya ? hoy saya pon bole buadd laaa !:::

memang WAJIB ea buad saya jeles2 niy ? tym saya walk dengan kamu , pegi mane2 laa kan , mesti mulot kamu tu tak berhenti cakap pasal GURL dengan saya , memang nak mintak plaster ke ? kamu bisik kat saya cmniyh "YANA ... pompuan tu dari tadi usha saya , mata dye tak kelip2 pon " niy saya pulak cakap " laaa , dye pelik kot , sebab awak berjalan dengan budak tak lawa macam saya niy " (buad2 humble ) ! weyh , esok 2 hari saya pulak ,ingat tu ! ingat lagi satu malam tu , ramai gila budak lelaki KPTM main futsal ! saya cakap cmniy " eeeii ,awak2 hemsem gile guy yg wear baju kuning tu kan ? " kamu pulak terus " HAH pegii laa mengatal lagi , dekat depan saya pon bole lagi cakap2 pasal BOY LAEN " agaknya kat belakang saya ? " :) , muke kamu serious betol marah saya malam tu ! sapa lagi kuat jeles niy ? saya ke kamu ?

::: BULI laa saya , saya BULIBALIK !:::

kalau satu hari tak de gejala BULI , memang bukan kamu laa yang duduk sebelah saya , SETIAP hari , suka membuli ! penatt laaa ,haiyooo . perkataan yang selalo kamu guna untuk buad saya jadi PENGALAH , "motif .. sebab " . haa elok laa , hari2 buad saya toching kan . ape ? ingat kamu je bole BULI saya ? saya pon ade bakat membuli oke , sampai satu tahap kamu tak bole lawan saya , last2 kamu cakap cmniy " (senyum sinis ) ooooo . YANA dah pandai buli saya ea ?? AMBOII .. " haha , yes I LEARN FROM U laa . :)

::: pandai cakap orang , DYE pon sama !:::

kalau ade benda yang tak kena , mesti saya yang jadi sasaran kamu kan ? oke , bole, lepaskan laa sumenye kat saya , kamu suka marah2 saya , tanpa usul periksa ! emmm , bile saya mule buad muka , kamu mesti cakap cmniy " HAH tengok ,, baru kene marah sikit MENCEBIK ,,cebik ,itu je laa yang yana tau " hoy , saya memang mcmtu laaa , mulot niyh automatic cmtu ,bukan kamu je marah , sape2 jelaa , ! tym kamu pulak buad salah , HARUS LAA saya org pertama yang marah kamu kan . "ape niy keje sume tak buad , pemalas , keje tidoo jee " riaksi kamu tym tuh " senyappp dann .... erkkkk .. dann . " saya pulak cakap " eh sejak bile pulak awak pon pandai CEBIK2 niy ? " HAHAHAHAH . tak sangka kamu cepat belaja kan :)

::: saya suka .. KAMO pon ?:::

cerita pasal aktiviti malam . dah isi perot penoh sepenoh2 nya , tiba masa nak mencuci mata ! jam da pukol 12.30 malam .sapa cakap saya nak naik atas dan TIDO ? belom lagi ok . tym2 macam niy laa saya suka tengok atas . atas mane ? saya cakap cmniy " awak2 meh laa ,tengok bintang , banyak gilerr kan ? eeii nak curik satu bole ? nak buad kalong leher . lawa sangat " kamu pulak cakap "cube tengok bintang yang kat sana tu , terang gile , bintang tu umpama saya laa , saya KUAT dan GAGAH " niy saya pulak cakap " ishh , malam2 pon nak perasan jugak ke ? " kamu tersengeh2 je . sampai sekarang saya still buad aktiviti malam niy , even kamu takde sebelah saya taw ! dan kalau saya nampak ade bintang yang terang sinarnya , saya anggap itu kamu :)

nak cerita terperinci , sampai besok tak habis :) terlalu banyak kenangan saya dan KAMO !
terima kasih sebab berkawan dengan saya ,walaupon terlalu singkat kan . : ) . eyh , sehensem mana pon kamu , seperti mana orang2 sekeliling bercakap , kamu tetap "SI COMOT '' yang saya kenal dulu .

2 comments:

Powered By Blogger