yang lalu lalang je

Followers

ATTENTION !!

LoOk.. I enjoy my life when it gives me sumthing to be happy for .I don't give a FUCK about sadness!
When it comes I cry and scream, but I don't show it and I usually know how to be emotionally strong!
Why can't people just be themselves man or man don't try to impress other people by being sOmeone you no your not. I love people around me,as long as theylove me toO . I do care about people, but I caremostly about myself. I don't mind being critised .
I am no one's pet and i'll never be One!!!!!

February 23, 2011

GA'GA . asal kaw ....

kejap2 . bole menyabo tak ? memang nak bagi tau pon ape benda GA'GA tu .yang taknak tau . lantak korang laa . haha . YES ! memang nak lepas sumenye kat sini , da tak ley simpan . bole aku mula kan ?? bole laa .. BOLE kan ?
"hoy GA'GA , ape ? memang style kaw ea ? meleset2 kat kaki ,tangan aku , sume2 laa yang bole dileset ? sabalaa kalo ye pon nak makan . TUAN kaw takde sini , bukan main DEGIL kaw ea ? lagi satu ?asal makin PEMALAS niy . berjalan sikit pon taknak , haaa , comel laa konon dengan KAKI pendek kaw tu ? elok laa pendek sane sini ! dah makin gemok ,makin tengelam laa kepala tu . " COP2 . kalo laa bole kan aku cakap cmniy kat si GA'GA !sumpah tak bole . tak tersampai hati oke . kaw memang pandai kan , agak2 aku nak marah kaw , mula laa buad muka comel ,bonyok kaw tu ! satu jelaa yang buad aku sayang kaw tahap membukit laa kan . KAW TAK BERAK merata rata . haha , diam tak diam , HAMPIR setahun umo kaw GA'GA ! . " mesti kaw bangga kan sebab pasal kaw pon aku bole POST kat sini . haishh




tau niy ape kan ? EMILY the strength .
(ade motif oke aku bubuh benda niy .
si kucing HITAM yang setia dengan tuannya .)
tapi GAGA curang weyh dgn aku .


tat..tat .tarraaa ! ini GA'GA.
haaa . elok la tu jelir2 lidah kat aku ,
sape aja niyh ? mengada .



COMEL ? haruslaa . memang kaw suka kan buad2 comel ?
tak payah buad hari2 , aku memang dah sayang kaw sampai mati !



No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger