yang lalu lalang je

Followers

ATTENTION !!

LoOk.. I enjoy my life when it gives me sumthing to be happy for .I don't give a FUCK about sadness!
When it comes I cry and scream, but I don't show it and I usually know how to be emotionally strong!
Why can't people just be themselves man or man don't try to impress other people by being sOmeone you no your not. I love people around me,as long as theylove me toO . I do care about people, but I caremostly about myself. I don't mind being critised .
I am no one's pet and i'll never be One!!!!!

February 21, 2011

sejuta CINTA !

Sudah , memang sudah ,
Perjalanan cinta berakhir sudah ,
Engkau pergi 'tuk selamanya ,
'Tuk selamanya .

Mungkin ini ,sudah suratan ,
Engkau dan diriku , tak bisa bersama ,
Mungkin ini , sudah suratan ,
Sudah suratan .

Jangan kau pergi untuk meninggalkan aku ,
Aku disini dengan sejuta cinta untukmu ,
Jangan kau pergi untuk melupakan aku ,
Aku menangis karena hidup tanpamu .

Sudah , memang sudah ,
Perjalanan cinta berakhir sudah ,
Engkau pergi , 'tuk selamanya ,
'Tuk selamanya .


percaya tak aku meleleh tym dgr lagu niy buad pertame kali ?memang tak penah nak amik tawu laa kan sebelum niyh ,oke2 lagu2 indon neyh , memang aku layan laa jugak ,tapi aku blom penah dgr laa lagu niyh kt mane cerok radio
SEYES weyh ! disebabkab Lagu niy , aku jadi minat nak follow sinetron "SEJUTA CINTA MARSHANDA" kt tb ! :D .


SI cebik : nak upload video tak lepas ! lagipon meluat laa ade pulak minah2 mane tah buad vdeo sendiri gune lagu neyh ! SERIAU weyh dgr sore2 korang .. :D ! i nak ORI okeh .

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger