yang lalu lalang je

Followers

ATTENTION !!

LoOk.. I enjoy my life when it gives me sumthing to be happy for .I don't give a FUCK about sadness!
When it comes I cry and scream, but I don't show it and I usually know how to be emotionally strong!
Why can't people just be themselves man or man don't try to impress other people by being sOmeone you no your not. I love people around me,as long as theylove me toO . I do care about people, but I caremostly about myself. I don't mind being critised .
I am no one's pet and i'll never be One!!!!!

March 1, 2011

new COLLEGE ! awsome .

GUESS . . GUESS ..GUESS WHUT ??? and finally i got a call from KAGUMAS ! yeay . aku terpilih masok dan memulakan pengajian di SANA ! yahooooo . SUMPAH aku suke weyh .
haha . orang2 HAJI HARUN ( owner kagumas niy ) cakap , aku bole mula Daftar hari ISNIN depan 14 MAC , pukol 9 pagi . then bole terus masok HOSTEL ! bole screamm tak ? bile dapat jer tau benda niy semalam , aku rase macam nak pelok sumone je ! happy seyh . OVER ? haruss laa . macam tak kenal aku kan . haha



ney laaa kolej baru aku ! HYE ... :) bye2 KPM .
WUOAHH hye2 KAGUMAS ! grrrr .



sehelai tissue , haha , nak mention ADDRESS bole ?
selalo nampak dekat saignboard kan ? ini kat atas tissue . haha


HOPE aku bole sesuaikan diri kat tempat baru ! say HYE again . WELCOME TO me ! tak sabar neyh oke !aaja..aaja FIGHTING !

4 comments:

  1. congratez dear! aaaa aku nk peluk kau! *over hihihi. rezeki kau da dtg da tu. gunekn sebaik mungkin tau. blaja leklok. t bole jd chef utk mjlis kawen aku. hahahaha eee gatai! luv u <3

    ReplyDelete
  2. heeee :) sory tak call . sebab aku dah agak , kaw akan mengilai2 dlm fon nanti . heheh :) , yes ! aku akan gunakan peluang niy sebaik mungkin :) . kaw doakan aku oke . hehe . *sebak niyh . luv u too .muahhhx

    ReplyDelete
  3. tumpang lalu..:-P

    ReplyDelete
  4. haha ,tumpang laaa ! berteduh kat sini pon takpe ijat .

    ReplyDelete

Powered By Blogger