yang lalu lalang je

Followers

ATTENTION !!

LoOk.. I enjoy my life when it gives me sumthing to be happy for .I don't give a FUCK about sadness!
When it comes I cry and scream, but I don't show it and I usually know how to be emotionally strong!
Why can't people just be themselves man or man don't try to impress other people by being sOmeone you no your not. I love people around me,as long as theylove me toO . I do care about people, but I caremostly about myself. I don't mind being critised .
I am no one's pet and i'll never be One!!!!!

February 16, 2011

shOw off sikit bole ?

da sebok citer2 semalam , kalo tak tunjuk pon tak guna kan ??? jap2 yang macam biol2 tuh tak tau ape2 , sila baca POST dibawah oke ! foto GEDIX comel yang suam2 kuku neyh bukan model dalam BLOGGER aku ,HAHA ! name dye NISA ! WEYH2 JANGAN MAKI AKU OKE , ape salahnye nak lancang kt blogger sendiri kan ? haha joke2 jeee .... dye niy kawan aku , dye niy jugak laa yang rekemenkan aku jadi BUSINESS PARTNER dye , kirenye si NISA neyh merangkap BOS aku laaa . haha (erkkk nak taip ayat tuh fikir 10 kali dowh ) seyes ! HAHA... . oke am i clear on that ? thankz laa weyh , tengah2 ekonomi gawat neyh , kaw bole lagi care dekat aku kan ? TERHARU sangat :D



SI cebik : nisa takde orang lain ke kaw nak jadikan model photoshoot ? ahaiii kenape laaa aku yang kaw jadikan mangse ? tak yakin weyh .



1 comment:

  1. suke aku la nk pilih sape
    ko ikot jer ckp aku

    ReplyDelete

Powered By Blogger